Întreaga noastră activitate s-a bazat pe asigurarea calităţii pentru serviciile pe care le oferim, iar acesta este motivul pentru care ne-am propus misiunea de a oferi soluţii complexe, 360 de grade, pentru toate produsele din portofoliu.
Deschiderea departamentului de service şi mentenanţă, în anul 2010, a reprezentat un pas care ne-a adus mai aproape de indeplinirea misiunii propuse.
Acum, departamentul de service şi mentenanţă funcţionează pe 3 direcţii: reparaţii la sediu, service pe teren şi centru piese de schimb.
1. Reparaţii la sediu:
Pentru produsele uşor transportabile (ex. pompe, rezervoare mobile, sisteme de management etc.) vă recomandăm să optaţi pentru varianta de a le repara la sediul nostru.
Printre avantajele acestei opţiuni se numără: eliminarea costului de deplasare a echipei de service şi echipamentele specializate pe care le deţinem în atelier.
2. Service pe teren:
În cazul unor probleme apărute produselor sau echipamentelor greu transportabile, la cerere, una din echipele noastre specializate se poate deplasa la faţa locului pentru a soluţiona problema.
3. Centru piese de schimb:
Prin intermediul nostru puteţi obţine piese de schimb de la cei mai importanţi furnizori din Europa (Piusi, Cemo, Horn Tecalemit ...) într-un mod rapid şi eficient, pentru echipamentele pe care le folosiţi.
Pentru întrebări suplimentare sau mai multe detalii sunaţi la:
Suport Service - Aurica Filip 0726 265 147
Director Service - Lehel Balint 0799 751 368